Passersystem: pågående injustering

Vi har fått in många mail angående det nya passersystemet. Vi är medvetna om att allt inte är på plats och jobbar på att ställa in systemet så att allt fungerar smidigt framöver. Följande punkter har vi koll på och arbetar aktivt med:

  • Porttelefon: för- och efternamn står i fel ordning för vissa namn. En del personer saknas helt. Installatören går igenom dessa manuellt och detta bör snart vara åtgärdat.
  • Post och övriga leveranser: Tidningsbud och vissa leveransfirmor (Bring, CityMail m.fl.) har haft svårt att komma in. Vi har kontaktat dem och tillgång för dem bör vara i ordning nu i veckan.
  • Hemtjänst: vi utreder detta, men då det finns en uppsjö av hemtjänstföretag, och vi omöjligt kan veta vilka som har ärende i huset, är det smidigast om dessa firmor hör av sig till vår felanmälan/Cura. Har du hemtjänst eller känner någon med hemtjänst är vi tacksamma för er hjälp att rapportera in detta.

Vid införandet av ett nytt system kan det ta några veckor innan allt är injusterat. Vi hoppas på er förståelse.

Gällande tvättstugesystemet så kommer mer information vid ett senare tillfälle. Via nyhetsutskick kommer ni få veta mer när vi vet mer, helt enkelt. Vi siktar på att göra övergången när övriga systemet är på plats och rätt inställt.

Klicka här för kontaktuppgifter till felanmälan/Cura.

Nyhetsarkiv

Länkar

Senaste nyheter